7 Temmuz 2010 Çarşamba

internette kadın olmanın getirileri

kadın olmak zor, buna bir erkek olarak ben de katılıyorum. "basit düşünmek lazım bazen" demiştim geçen, hangi kadın benim kadar rahat yapabilir çişini? herşey kabul ama internette kadının avantajı var arkadaş. sarkan adamlar, askıntı olanlar falan; bu değil bahsettiğim. bir blogun varsa daha çok takipçin olur mesela. ben bir kadın olsaydım eğer, eminim o zaman bokkafa olmazdım, bu yazdığımı okuyan insanlar olabilirdi. deviantart sayfamın ziyaret sayısı şimdikinin 4 katı olabilirdi. formspringimdeki soruları cevaplamak için asistan tutmak zorunda kalabilirdim. sözlüklerde bir sürü yalakam olurdu, nick altım dolar taşardı. özendiğimden ya da istediğimden değil, sadece bir tespit. gel elini vicdanına koy, söylediklerim doğru. sözün özü şudur : kadınsanız blog, twitter, formspring, deviantart vb. platformlarda daha çok takip edilirsiniz. ha bu arada... fazla sigaranız var mı?

8 yorum:

  1. tebrik ettim arkadasım senı ben erkegım ve okuyorum :)

    YanıtlaSil
  2. @yasemin

    hemfikir değiliz sanırım bu mevzuda?

    YanıtlaSil
  3. malesef değiliz öyle olsa yazdıklarınız benim için de geçerli olurdu ben de özendiğim yada istediğim için demiyorum bunun sadece kadınlıkla alakası yok sadece... ama istisnada olabilir miyim acaba??:D

    YanıtlaSil
  4. bir tespit olmanın yanısıra kişisel bir durum aslında benimki, bireysel bir tepki. çevre ile bağlantılı bir hadise de olabilir bu tabi.

    YanıtlaSil
  5. Sadece cinsiyetin yüzünden takip edilmek, çevrenin sana sarkıntı olan bir sürü abazan herifle çevrili olması ne kadar sevindirici olur bir kadın için emin değilim.
    İyi haber: insanlar yazdıklarını beğendikleri için seni takip ediyorlar, en azından bunu biliyorsun.

    YanıtlaSil
  6. @wendy
    nihayet tam olarak neyi eleştirdiğimi anlayan biri çıktı karşıma. "sadece cinsiyetin yüzünden takip edilmek... çevrenin abazan heriflerle çevrili olması"nın farkında olmak ya da olmamaktı anlatmak istediğim. oh rahatladım, demek ki anlatabilmişim. teşekkür ettim.

    YanıtlaSil